ketika mencintai seseorang...

More
9 years 10 months ago #28973 by crazybone86
huhu..article yg menarik..huhu...:P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 10 months ago #29003 by pijon
Replied by pijon on topic ketika mencintai seseorang...
ketika mncintai seseorg aku rsa bgaikn hyut di tgh2 lautan....wlpun aku x pernah ke tengah2 laut huhuhu

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 10 months ago #29030 by eizzho3
hurmm...
ketika mencintai some1..

aq aser setiap mser, aq cma nak dye dlm idup aq..

hehehe...:)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 10 months ago #29283 by Sky_Hanz
ladies tulis:

Aku rasa bahagia ketika mencintai seseorang....

tetapi aku rasa lebih tenang dan indah ketika aku menyintai Yang Maha Esa.... Perasaannya syahdu sekali....


**Hanya Allah Yang Maha Mengetahui apa jua kesedihan diri ku...huhuhuhu!**

Seronoknya dapat kembali disini.... :P :laugh:


Cinta pada Allah S.W.T adalah cinta yg hakiki.. Kerana cinta itu cinta sejati..
:)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 10 months ago #29431 by guydacosta
cintai lah sesama insan.. jgn sesama jenis sudaa~~~ :laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 8 months ago #31899 by cik_mawar
:ohmy: adesss..teringat kat org meroyan tu...erm..Masa ado depan mata..dihina dimaki...skrg..dah meroyan..adusssss.. Bilo lah nak berhenti meroyan org tu..(laki lau meroyan payah)..adesss...

huhuh..:blush:



Semoga hidup kita Diberkati..amin

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 8 months ago #31980 by fazna_cute
ketika mencintai sesorg kita sering abaikn apa yg kita miliki dan kdgkala body kita pun kita abaiknnya sampai segala suruhan mak ayah dan allah kita abaikn....
mcm sy,sy sering abaikn apabila seseorg mencintai sy tapi sy takut apabila dia kawen dia mengabaikn sy pula

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 8 months ago #31982 by Sky_Hanz
fazna_cute tulis:

ketika mencintai sesorg kita sering abaikn apa yg kita miliki dan kdgkala body kita pun kita abaiknnya sampai segala suruhan mak ayah dan allah kita abaikn....
mcm sy,sy sering abaikn apabila seseorg mencintai sy tapi sy takut apabila dia kawen dia mengabaikn sy pula


Sekiranya mencintai pasangan masing2 smpai ke jinjang pelamin, mcm mana pulak laki bole abaikan isterinya..?? yg musykil ni kenapa \"apabila dia kawen dia abaikan cik fazna?? kawen dua kerr?? :unsure: :unsure:

Cintai la pasang kita dgn tulus ikhlas.. :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 8 months ago #31988 by fazna_cute
Sky_Hanz tulis:

Sekiranya mencintai pasangan masing2 smpai ke jinjang pelamin, mcm mana pulak laki bole abaikan isterinya..?? yg musykil ni kenapa \"apabila dia kawen dia abaikan cik fazna?? kawen dua kerr?? :unsure: :unsure:

Cintai la pasang kita dgn tulus ikhlas.. :)


bkn maksud sy mcm tue laa...
sy kata kalo dia kawen,dia jgn abaikn hubungan persahabatan yg terjalin antara sy dan dia..
kalo blh mmg sy x mu dia kawen dia dn kalo dia buat mmg kena putus terus dgn sy

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 8 months ago #32051 by guydacosta
cik fazna ni kena bukak satu topik khas la tuk dia... cam byk sgt problem dia.. akakaka~~~

fazna pi bukak satu topik baru.. kt sana kit aleh bincang segala macam prob anda... okays... :positive: :positive: :positive:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 8 months ago #32059 by fazna_cute
sy mmg banyak masalah tapi jgn buat topic tok sy yaa

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
9 years 8 months ago #32078 by mira1384
fazna_cute tulis :

sy mmg banyak masalah tapi jgn buat topic tok sy yaa


mmg kite xkn bkk topic utk fazna..
tp ape guy yg ckp tu,die just mncdgkn agar fazna bkk topik br
klu ade ape2 yg fazna nk tny ttg sesuatu yg blm prnh dibincangkn lg..
so bleh la post thread br..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.341 seconds