ketika mencintai seseorang...

More
8 years 9 months ago #32115 by fazna_cute
fazna_cute replied the topic: Ruj:ketika mencintai seseorang...
ketika sdg bercinta,jgn ungkapkn dgn kata2nya ttg kisah silamnya yg kdgkala buruk di mata kita dan kdgkala baik di mata kita...
kita memcintai seseorg kita hendaklah mempunyai keiizinan dari keluarga kita

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 9 months ago #32124 by Sky_Hanz
Sky_Hanz replied the topic: Ruj:ketika mencintai seseorang...
fazna_cute tulis:

ketika sdg bercinta,jgn ungkapkn dgn kata2nya ttg kisah silamnya yg kdgkala buruk di mata kita dan kdgkala baik di mata kita...
kita memcintai seseorg kita hendaklah mempunyai keiizinan dari keluarga kita



Baru la nmpk ade yg bagus info mcm nie.. ni luahan hati jer.. B) :positive:

Ketika mencintai sesorang berikan la perhatian kepada pasangan anda, kerana itu jln terbaik utk diri nya rasa dihargai.. :blush:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 9 months ago #32136 by apis_death
apis_death replied the topic: Ruj:ketika mencintai seseorang...
adeh... susah bebenor nk mjawab soklan tu.. :ohmy:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 7 months ago #33591 by Sky_Hanz
Sky_Hanz replied the topic: Ruj:ketika mencintai seseorang...
apis_death tulis:

adeh... susah bebenor nk mjawab soklan tu.. :ohmy:


Teramat susah ker apis..??? sesuatu yg kita rasa kdg2 sukar untk diluah kan dlm pelbagai bentuk penerangan kan.. huhuhuhu B)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 7 months ago #33592 by zoronoa
zoronoa replied the topic: Ruj:ketika mencintai seseorang...
WAAA..RAMAINYER DOKTER CINTE KAT CNI..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 7 months ago #33596 by Sky_Hanz
Sky_Hanz replied the topic: Ruj:ketika mencintai seseorang...
zoronoa tulis:

WAAA..RAMAINYER DOKTER CINTE KAT CNI..


Ada kena mengena ker dokter ngn tajok topik??? :unsure:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 7 months ago #33665 by fazna_cute
fazna_cute replied the topic: Ruj:ketika mencintai seseorang...
ketika mencintai seseorg tue,
jgn laa pokaiknnya dgn meminta
segala barang yg di luar kemampuannya.
fikir gak,
ekonominya selain rupa parasnya :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 3 months ago #34904 by EvaRieNa De Sauza
EvaRieNa De Sauza replied the topic: Re:ketika mencintai seseorang...
Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu.
Yang dia tahu dihati dan dimatanya hanya ada kamu satu-satunya.

Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak peduli!
Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap menjadi impiannya.

Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa seadanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik
walaupun mungkin kamu merasa berat badan kamu sudah bertambah.

Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu.

Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti \'Selamat Pagi\', \'Selamat Hari Minggu\', \'Selamat Tidur\', \'Take Care\', \'Good Nite\' dan lain-lain lagi,
walaupun kamu tidak membalas SMS- nya, kerana dengan kiriman SMS itulah dia menyatakan cintanya,
menyatakan dalam cara yang berbeza, bukan \'aku CINTA padamu\', tapi berselindung ayat selain kata cinta itu.

Jika kamu menyambut hari ulang tahun dan kamu tidak mengundangnya ke majlis yang kamu adakan,
setidak- tidaknya dia akan menelefon untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS.

Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu,
bahkan mungkin kejadian yang kamu sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya.
Dan saat itu, matanya pasti berkaca. Kerana saat bersamamu itu tidak bisa berulang selalu.

Orang yang mencintai kamu selalu mengingati setiap kata-kata yang kamu ucapkan,
bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa pernah mengungkapkannya. Kerana dia menyematkan kata-katamu di hatinya,
berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan?
Pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu.

Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu,
bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, kerana dia ingin tahu apa kegemaran kamu
- kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun sukar meminati kesukaan kamu, tapi akhirnya da berjaya.

Kalau kali terakhir kalian bertemu kamu mungkin sedang selesema, atau batuk-batuk,
dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon untuk bertanya keadaan kamu
- kerana dia bimbangkan tentang kamu, peduli tentang kamu.

Jika kamu mengatakan akan pergi kursus atau menghadapi ujian, dia akan menanyakan bila kursus atau ujian itu berlangsung,
dan saat harinya tiba dia akan mengirimkan SMS \'good luck\' untuk memberi semangat kepada kamu.

Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa,
tetapi baginya barang itu sangat istimewa.

Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung.
Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup kerana kamu telah menggegarkan dunianya.

Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada di dekat kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu.

Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan sentiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan persekitaran
yang boleh membawa pengaruh buruk kepada kamu.
dan jauh dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar \"jauh dimata, jauh dihati?\"

Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih.

Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang tidak masuk akal seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari.
Atau mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu (merinduimu).

Orang yang mencintai kamu kadang- kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening kepala.
Namun ketika kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 3 weeks ago #35171 by redroseaima
redroseaima replied the topic: Ruj:ketika mencintai seseorang...
masa mula-mula bercinta semuanya nampak manis dan rasa bahagia sangat tapi bila hati dah tak suka semuanya nampak buruk dan ada je yang tak kena......... :( pastu tinggalkan kita tanpa sebarang kata

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 1.337 seconds