LEPASKAN GERAMMM !! ( ala ala Pagi Di Era )

More
14 years 10 months ago #2001 by boosook
AAAAAAAAAAAAARgggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
(#&(*@^#$&@^$&(*@^&
tensennnn akuu~!!
kawasan gombakkkk baru pulih dari BLEKOT[atau blackout dlm bahasa yg lebih sopan]~...
tido dlm kepanasan aku tadi..berpeloh...da la takleh online...
bagero biawak padang pasir..!
adoi la.....ape kes skrg ni...memacam jadik~...
takkan dorang nak naikkan bil letrek gak!!!!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #2089 by KODEN
arkhh ... geram toii ... letrik naik .. minyak naik ... Hujan jek yg turun ...

Yg aku pelik tu TNB nak naik takrikf letrik tu pe hal ? bukan ke sekang ni diorang cume mentain jek eq\'utmen yg ade ..

Letrik yg kite gune ni bukan gune kuase minyak pon .. tak pasal letrik lak nak naik ...

Lengkali suh diorang buat letrik gune kuase nukler lak ar .. 3 zaman bley gune ...

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #2116 by wanina
KODEN wrote:

arkhh ... geram toii ... letrik naik .. minyak naik ... Hujan jek yg turun ...

Yg aku pelik tu TNB nak naik takrikf letrik tu pe hal ? bukan ke sekang ni diorang cume mentain jek eq\'utmen yg ade ..

Letrik yg kite gune ni bukan gune kuase minyak pon .. tak pasal letrik lak nak naik ...

Lengkali suh diorang buat letrik gune kuase nukler lak ar .. 3 zaman bley gune ...

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:


hish c****a betul lah...tapi kita tak leh salahkan keraajan jugak .. betul jugak kata paklah.. kerajaan dah banyak tolong rakyatnya... nak tahu aak lebih kurang separuh harga minyak tuh kerajaan yang tanggung kita cuma bayar skit jer... kalo nak diikutkan..so apa salahnya ... rm1.623 kepada rm1.923 korang tahu aakkk banyak mana kerajaan nak kena bayar untuk satu liter minyak...?
kita cuma bayar rm 1.923 tapi kerajaan bayar berapa ? lebih dari tuh...:whistle:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #2210 by kaboo0m
wanina wrote:

KODEN wrote:

arkhh ... geram toii ... letrik naik .. minyak naik ... Hujan jek yg turun ...

Yg aku pelik tu TNB nak naik takrikf letrik tu pe hal ? bukan ke sekang ni diorang cume mentain jek eq\'utmen yg ade ..

Letrik yg kite gune ni bukan gune kuase minyak pon .. tak pasal letrik lak nak naik ...

Lengkali suh diorang buat letrik gune kuase nukler lak ar .. 3 zaman bley gune ...

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:


hish c****a betul lah...tapi kita tak leh salahkan keraajan jugak .. betul jugak kata paklah.. kerajaan dah banyak tolong rakyatnya... nak tahu aak lebih kurang separuh harga minyak tuh kerajaan yang tanggung kita cuma bayar skit jer... kalo nak diikutkan..so apa salahnya ... rm1.623 kepada rm1.923 korang tahu aakkk banyak mana kerajaan nak kena bayar untuk satu liter minyak...?
kita cuma bayar rm 1.923 tapi kerajaan bayar berapa ? lebih dari tuh...:whistle:


kerajaan pun tak betul jugak. corruption sana sini. bagi bajet 100% buat highway bertingkat tapi yg guna 50% je mana lagi 50%? masuk poket orang atasan. kesudahannye rakyat jugak yang susah takleh guna sebab kerja2 pembaikan.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #2291 by wanina
kaboo0m wrote:

wanina wrote:

KODEN wrote:

arkhh ... geram toii ... letrik naik .. minyak naik ... Hujan jek yg turun ...

Yg aku pelik tu TNB nak naik takrikf letrik tu pe hal ? bukan ke sekang ni diorang cume mentain jek eq\'utmen yg ade ..

Letrik yg kite gune ni bukan gune kuase minyak pon .. tak pasal letrik lak nak naik ...

Lengkali suh diorang buat letrik gune kuase nukler lak ar .. 3 zaman bley gune ...

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:


hish c****a betul lah...tapi kita tak leh salahkan keraajan jugak .. betul jugak kata paklah.. kerajaan dah banyak tolong rakyatnya... nak tahu aak lebih kurang separuh harga minyak tuh kerajaan yang tanggung kita cuma bayar skit jer... kalo nak diikutkan..so apa salahnya ... rm1.623 kepada rm1.923 korang tahu aakkk banyak mana kerajaan nak kena bayar untuk satu liter minyak...?
kita cuma bayar rm 1.923 tapi kerajaan bayar berapa ? lebih dari tuh...:whistle:


kerajaan pun tak betul jugak. corruption sana sini. bagi bajet 100% buat highway bertingkat tapi yg guna 50% je mana lagi 50%? masuk poket orang atasan. kesudahannye rakyat jugak yang susah takleh guna sebab kerja2 pembaikan.



huhu tahu tak semua orang baik .. kita pun sebagai ramai pun bukan nya baik sangat...
kita asyik marahkan kerajaan, tanya apa kerajaan dah buat kat kita tapi apa yang kita dah buat kat kerajaan ..???

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #2293 by wanina
kaboo0m wrote:

wanina wrote:

KODEN wrote:

arkhh ... geram toii ... letrik naik .. minyak naik ... Hujan jek yg turun ...

Yg aku pelik tu TNB nak naik takrikf letrik tu pe hal ? bukan ke sekang ni diorang cume mentain jek eq\'utmen yg ade ..

Letrik yg kite gune ni bukan gune kuase minyak pon .. tak pasal letrik lak nak naik ...

Lengkali suh diorang buat letrik gune kuase nukler lak ar .. 3 zaman bley gune ...

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:


hish c****a betul lah...tapi kita tak leh salahkan keraajan jugak .. betul jugak kata paklah.. kerajaan dah banyak tolong rakyatnya... nak tahu aak lebih kurang separuh harga minyak tuh kerajaan yang tanggung kita cuma bayar skit jer... kalo nak diikutkan..so apa salahnya ... rm1.623 kepada rm1.923 korang tahu aakkk banyak mana kerajaan nak kena bayar untuk satu liter minyak...?
kita cuma bayar rm 1.923 tapi kerajaan bayar berapa ? lebih dari tuh...:whistle:


kerajaan pun tak betul jugak. corruption sana sini. bagi bajet 100% buat highway bertingkat tapi yg guna 50% je mana lagi 50%? masuk poket orang atasan. kesudahannye rakyat jugak yang susah takleh guna sebab kerja2 pembaikan.



huhu tahu tak semua orang baik .. kita pun sebagai ramai pun bukan nya baik sangat...
kita asyik marahkan kerajaan, tanya apa kerajaan dah buat kat kita tapi apa yang kita dah buat kat kerajaan ..???<br><br>Post edited by: wanina, at: 2006/03/06 09:48

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #2319 by saru
Aaaarrrrggghhhhhhhhhh....................
Bengang betoi aku...... nk pegi keje td....pegi je kt moto.... tgk2 side mirror moto aku dh kene rembat.... angin aku.Dh la dia curik sebelah kanan plak tu, yg aku pkai... yg kiri dia tggl... angin btol la...... Klau aku tau sape.... aku curi tayar motor dia....:pinch: :pinch: :pinch: :pinch: :angry: :angry: :angry:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #2320 by delang
:angry: :angry: :angry: panas betul ari ni tambah ade orang block moto aku kat parking tuh.susah tul mo kuar.aku terajang seme moto baru tau...biar terbalik je seme...
takpe tunggu ari pembalasan dari aku

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #2324 by KODEN
Arkhhhsshhh geramm nye hakuu ..... Duit dah abis pade saat 6hb nih ..

ape da aku boros sangat nih .. So kepade dermawan seklian sile taip DERMAKAWANSAYA dan hantar kan kepada 23332 .. dan anda akan di caj 5 henget sahaje .. dan 5 hengeet anda akan di masuk kan ke acc aku ... hehehehehe :evil: :evil: :evil: :evil:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #2524 by wanina
KODEN wrote:

Arkhhhsshhh geramm nye hakuu ..... Duit dah abis pade saat 6hb nih ..

ape da aku boros sangat nih .. So kepade dermawan seklian sile taip DERMAKAWANSAYA dan hantar kan kepada 23332 .. dan anda akan di caj 5 henget sahaje .. dan 5 hengeet anda akan di masuk kan ke acc aku ... hehehehehe :evil: :evil: :evil: :evil:


haaaaaaaaaaaaaaaaa aku tgh bosan gile ni... tak tahu nak buat apa ... dah la mIRC kena block... hampas goh... duit pun tgh kurang .. nak keja tak ada masa .. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:dry:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #2526 by delang
:angry: :angry: aarrrggghhh tak kire walau dh petang ni...
sejak bile admin usm ni block mIRC ni?cmne aku nak donlod cite jepun ngan korea aku ni...susoh la kalu mcm ni..dah la aku takde sumber lain dah...kalu block mende lain tak kisah, ni mIRC \'ade ke patut, tak nak la\'...
kalu nak block, block la bittorrent, jangan la mIRC.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 10 months ago #2528 by wanina
sapa nak duit aku ...
aku bagi ni...
tensen sangat ni.. duit takdok

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.383 seconds