Rahsia Huruf Pertama Nama Anda

More
12 years 9 months ago #23525 by nur
hikhik..dari rahsia huruf pertama terus jadi hikayat tajul muluk lak yer..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 9 months ago #23530 by guydacosta
fiq... guy nk dengo hikayat tajul muluk leh x?? x penah dengo lak..
copet jadi penglipur lara.... anak2 nk dengo nie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #26019 by wanivss
hoh macam betui macam ade tak betui...hahahha

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #26020 by Pu3aDiWaRNa
hohoho....tak semua yg di tajuk muluk betul kehkehkeh

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #26028 by shafique
ish2..kalo nak dgr kena lepak mapley ngan haku... feelng dia lebih sket.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #26029 by oBERt
M
Pandai dan kreatif, suka kelembutan dan jika dikongkong, mereka akan berontak. Senang dijadikan sahabat, kerana mereka tidak berkira. Kelemahannya, boros dan keras kepala.:woohoo:

S
Pandai dan tekun dalam mengejar cita-cita. Tidak suka pada orang yang suka memungkiri janji. Kelemahannya mudah tersinggung selain sukar menahan emosi. Jika sudah emosi marahnya meledak-ledak.:silly:

A
Ramah dan murah senyuman. Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas. Kelemahannya, sangat mudah berasa hati, dan mudah mengeluarkan kata-kata pedas ketika meluahkan perasaan marah. Meskipun begitu marahnya mudah reda.:P

H
Mudah simpati, bahasanya lemah-lembut. Tidak pernah melukai perasaan orang lain. Selalu tergesa-gesa dalam melakukan pekerjaan, suka berkhayal dan bercita-cita terlalu tinggi.:blush:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #26591 by mira1384
S
Pandai dan tekun dalam mengejar cita-cita. Tidak suka pada orang yang suka memungkiri janji. Kelemahannya mudah tersinggung selain sukar menahan emosi. Jika sudah emosi marahnya meledak-ledak.


<< yg bab kelemahan tu...mudah tersinggung tu mmg iyer..:P cume yg sukar menahan emosi tu je x kene..:cheer:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #26597 by pijon
F
Punya pendirian yang teguh, tidak mudah goyah dan keras kepala. Mereka juga sukar memaafkan. Tidak setia dan amat berhati-hati bila berbelanja.

heheh yg baik2 tu btol le tp bruk2 tu x btol sma skali ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #26604 by mira1384
pijon tulis :

F
Punya pendirian yang teguh, tidak mudah goyah dan keras kepala. Mereka juga sukar memaafkan. Tidak setia dan amat berhati-hati bila berbelanja.
heheh yg baik2 tu btol le tp bruk2 tu x btol sma skali


ceh...yg baik btol aje..yg buruk xmau tima..:woohoo: :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #26606 by pijon
ale jles le tu cik mira hehehe...jgn mrh...ko kn mula ngn hrf S yg knon2 nye sukar mnhan emosi hehe

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #26607 by mira1384
hhurrmm...pijon pijon...aku nk senyum jer...:) ini mmbuktikn yg aku mmg mudah mengawal emosi...:laugh: :laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #26611 by atinko

F
Punya pendirian yang teguh, tidak mudah goyah dan keras kepala. Mereka juga sukar memaafkan. Tidak setia dan amat berhati-hati bila berbelanja.



huhuhu... 100% tidak betul!!! tidak!! aku tak sokong... hehe....

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.248 seconds