teka teki

More
14 years 5 months ago #9655 by delang
Replied by delang on topic Re:teka teki
DopPell wrote:

memandangkan dah lama aku tengok ruangan ni sepi je..so aku bagi la satu..

wokeh..antara moto ngan keta, mana lagi tua??
ha..jawab2..


cepat ler bagi jawapan, aku nak bagi teka teki plak ni....:silly: :silly:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #9861 by iEn
Replied by iEn on topic Re:teka teki
ehee.. ape teka teki delang plak ?? jgn susah bangat plak errrk.. gege!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #10035 by DopPell
Replied by DopPell on topic Re:teka teki
sori ar..lame dah xmasuk cni
luper plak aku ade bagi teka-teki dulu..
so memandangkan xde sapa pon yg bley jawab..aku bagi la jawapan nyer..
Q:antara moto ngan keta, mane lagi tua
A:mesti la moto lagi tua, tengok la nak berdiri pon kena pakai tongkat huhu..
so mane teke-teki baru??B) B)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #10037 by saru
Replied by saru on topic Re:teka teki
Aku tau......basikal tua le tu....
:woohoo:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #10044 by iEn
Replied by iEn on topic Re:teka teki

Q:antara moto ngan keta, mane lagi tua
A:mesti la moto lagi tua, tengok la nak berdiri pon kena pakai tongkat huhu..



woooo.. moto eek ?? mentang2 duk bertongkat.. owang duk gayut2 atah tu pon tak patah tongkat tu erk ?? wah waah.. hebat tol motor niee..

*bile larr aku nak berjinak2 ngan motor nie :(

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #10045 by delang
Replied by delang on topic Re:teka teki
aku nak bagi teka teki gak..

1. kenapa lembu makan rumput dan kambing makan daun?
2. Apakah yang ditanam pada waktu siangnye dan pada malamnya sudah boleh dimakan?

hihihi

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #10049 by fatlee
Replied by fatlee on topic Re:teka teki
delang wrote:

aku nak bagi teka teki gak..

1. kenapa lembu makan rumput dan kambing makan daun?
2. Apakah yang ditanam pada waktu siangnye dan pada malamnya sudah boleh dimakan?

hihihi



ni jawapannye:

1.sebab lembu x makan daun dan kambing x makan rumput ( ni aku tembak je...)
2. x tahu da............

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #10051 by delang
Replied by delang on topic Re:teka teki
fatlee wrote:

ni jawapannye:

1.sebab lembu x makan daun dan kambing x makan rumput ( ni aku tembak je...)
2. x tahu da............


salah...cuba lagik...:P<br><br>Post edited by: delang, at: 2006/08/13 06:33

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #10053 by iEn
Replied by iEn on topic Re:teka teki

aku nak bagi teka teki gak..

1. kenapa lembu makan rumput dan kambing makan daun?
2. Apakah yang ditanam pada waktu siangnye dan pada malamnya sudah boleh dimakan?


1) eh.. kambing pon makan rumput gak per ?? ehehe!

2) strawberi kot.. wakakakka!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #10055 by delang
Replied by delang on topic Re:teka teki
iEn wrote:

1) eh.. kambing pon makan rumput gak per ?? ehehe!

2) strawberi kot.. wakakakka!!


salah lagik, cuba lagik...usaha adalah tangga kejayaan

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #10056 by iEn
Replied by iEn on topic Re:teka teki
aku terjumpa dlm portal lain


Tahukkah korang kenapa lembu makan rumput dan kambing makan daun?

Abang aku kata: sebab tengkuk lembu berat...bla bla bla..

Aku kata: &quot;salah!!! lembu makan rumput dan kambing makan daun sebab mereka lapar!!!(tak lawak) ha ha ha!!!&quot;


wakakakaka!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 years 5 months ago #10060 by delang
Replied by delang on topic Re:teka teki
jawapan untuk soklan 1 iEn dah jawab ngan btol, mane ko amik tu iEn..ok soklan 2 plak camne?

2. Apakah yang ditanam pada waktu siangnye dan pada malamnya sudah boleh dimakan?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.275 seconds