Boikot Israel

More
12 years 1 week ago #29879 by erryzx_
Replied by erryzx_ on topic Ruj:Boikot Israel

Sky_Hanz tulis:
Yer ker mr. erik ni mkn Ramly burgerr..?? :unsure:
Mcm xcaya jerr.. hahahaha


ramly burger ayam + double cheese,.,.~ mantap :laugh: :laugh: :laugh:
ko mne tau, asik MO je,..,hehe~

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #29882 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic Ruj:Boikot Israel
erryzx_ tulis:

Sky_Hanz tulis:
Yer ker mr. erik ni mkn Ramly burgerr..?? :unsure:
Mcm xcaya jerr.. hahahaha


ramly burger ayam + double cheese,.,.~ mantap :laugh: :laugh: :laugh:
ko mne tau, asik MO je,..,hehe~


Hahahaha..
wei aku MO pun aku yg start bli kat ctu dlu la..
:P

Layan jerr.. Boikot Israel Lakhnat !! ;) ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #29889 by hondacup_89
Replied by hondacup_89 on topic Ruj:Boikot Israel
byk lagi barangan len bleh beli kan? xsedey ke anda melihat saudara seagama kita diperlakukan sedemikian?? apakah anda sudah tdk punyai perasaan? huhu.. maaf lah kalau ada salah dan silap.. satu lagi silap kita adlh kita kurang barangan tempatan sendiri.. byk bergantung kpd barangan2 len.. ak rasa xde masalah kowt nk boikot.. tp kalau processor intel rasa ssh la kowt.. ikut kemampuan la... :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #29890 by hondacup_89
Replied by hondacup_89 on topic Ruj:Boikot Israel
aku ada baca forum kat mana ntah dia ckp kfc da xberkaitan ngan israel. ak xpasti betul ke tak. kene search sendiri la kowt... sbnrnya fast food ni xelok... xbaek untuk kesihatan.... huhu

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Atiqi
  • Atiqi's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
12 years 1 week ago #29891 by Atiqi
Replied by Atiqi on topic Ruj:Boikot Israel
KFC pun sodap..huhuhuh..tp dis israel mmg memberi kemarahan pada umat Islam..:angry: ..mungkin kita tidak ada kekuatan atau senjata untuk memerangi israel tp kita boleh boikot barangan mereka..:angry: sangup ke tgk saudara kita disana mati ditembak..dibedil dengan bom..rumah kena bom..hari2 ada je yang mati..hope israel akan terima balasanya satu hari nnt..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #29903 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic Ruj:Boikot Israel
Diambil dari petikan bernama:

Sekitar tahun 2000 akhbar The London Jewish News ( www.ljn.co.uk ) diedarkan secara percuma di kesemua cawangan Tesco di seluruh England .

Sekitar tahun 2000 akhbar The London Jewish News ( www.ljn.co.uk ) diedarkan secara percuma di kesemua cawangan Tesco di seluruh England .

Ini ialah akhbar Yahudi yang memberikan sokongan secara terbuka untuk regim ganas Zionis di Israel.

Pengasasnya ialah Sir Jack Cohen berasal dari keluarga Yahudi yang kaya raya. Nama pasaraya Tesco diambli daripada nama isterinya Tessa Cohen.

Disamping mempromosi produk Israel di rangkaian pasarayanya di seluruh dunia, mereka juga telah membuat perjanjian perniagaan dengan syarikat perisian Israel yang berjumlah jutaan dollar.

Jack Cohen lahir pada 6 Oktober 1898 dan meninggal dunia pada 24 Mac 1979 dan dikebumikan di Tanah Perkuburan Yahudi Willesden, London , England .

Anda boleh sahkan maklumat ini dengan hanya membuat \"search\" di internet dengan menaip \"Tesco Jewish\" dan anda akan dapat pelbagai laman web Yahudi yang dikaitkan dengan Tesco.

Keputusan ditangan anda sekiranya anda mahu menyokong Yahudi dengan mempertingkatkan ekonomi mereka apabila anda membeli belah di Tesco.


www.uruknet.info/?p=49933

Sedey melihat magsa2 kekejaman manusia berhati binatang (yahudi)

~ boikot Yahudi... :angry:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #29951 by daunkesum
Replied by daunkesum on topic Ruj:Boikot Israel
Salam utk semua....

Alamak.... banyaknya brg yg aku guna seharian kat sini.
Camner tu nak buat? Ikut hati, memang nak boikot. :unsure:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #29954 by erryzx_
Replied by erryzx_ on topic Ruj:Boikot Israel
daunkesum tulis:

Alamak.... banyaknya brg yg aku guna seharian kat sini.
Camner tu nak buat? Ikut hati, memang nak boikot. :unsure:


hehe,.,.mcm biase, tepuk dada, tanye minda,.,.~ :laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #29967 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic Ruj:Boikot Israel
erryzx_ tulis:

daunkesum tulis:

Alamak.... banyaknya brg yg aku guna seharian kat sini.
Camner tu nak buat? Ikut hati, memang nak boikot. :unsure:


hehe,.,.mcm biase, tepuk dada, tanye minda,.,.~ :laugh:



Mcm mana nak tnya minda tue yerr..??
Ajar skit mr. erryzx.. :P
:P :side: :side:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #29968 by erryzx_
Replied by erryzx_ on topic Ruj:Boikot Israel
Sky_Hanz tulis:


Mcm mana nak tnya minta tue yerr..??
Ajar skit mr. erryzx.. :P
:P :side: :side:


lu pikey la sendiri,.,.hehe,.,.~
:laugh: :laugh: :laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #29970 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic Ruj:Boikot Israel
erryzx_ tulis:

Sky_Hanz tulis:


Mcm mana nak tnya minta tue yerr..??
Ajar skit mr. erryzx.. :P
:P :side: :side:


lu pikey la sendiri,.,.hehe,.,.~
:laugh: :laugh: :laugh:


Mmg aku dah agak jwpn ko tue.. huahua :P :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 4 days ago #29975 by sis
Replied by sis on topic Ruj:Boikot Israel
Dalam kita memboikot barangan Israel, marilah kita sama2 sedekahkan Al-Fatihah bagi mangsa dan arwah2 yang terkorban dalam tragedi yang kejam tu...dan sama2 berdoa pada Allah agar Israel tu ditimpa bencana....

Israel tu mmg sepupu sepapat ngan binatang, xde perasaan....sebab dorang tu dari kecik lagi dah ditanamkan dengan sifat benci kepada Islam.....kononnya tanah dorang tu yang kene rampas padahalnyer dorang mana ader tanah pun....dorangkan binatang tggl je la dlm hutan ke...(xde hutan tggl dlm gua)...ntah2 sebenarnyer dorang (Israel) tu nak boikot obama yang nak amek alih kuasa nnt, kan ker selama ni Bush byk membela Israel....arap2 obama tu x la mcm bush tu...dah la x ensem.....pangai pon cam......(maleh nak taip)....

kalo la Israel tu dpt Palestin tu....hrmmm alamat nak kiamat la dunia ni....wallahualam.....kalo dah yahudi tu.....paham2 je la.....mmg.....(maleh nak taip lagi).....wassalam....

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.538 seconds