Cinta Dalam Hati.. Apa Patut Buat..

More
11 years 11 months ago #30638 by sya_zachery
cube korang bagi pendapat..kalau dah jadi cinta dalam hati..apa patut buat nih..haiyaaa.. sob3..:boring:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30646 by mastersuse
luahkan kat org tuh la.. :unsure:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30647 by sya_zachery
mastersuse tulis:

luahkan kat org tuh la.. :unsure:


wah wah wah..cakap senang laa..nak buat tak sesenang di katakan..:)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30650 by mastersuse
oh.. kalau takut nak luah kan..
buat dgn kelakuan? susah jugak?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30652 by sya_zachery
mastersuse tulis:

oh.. kalau takut nak luah kan..
buat dgn kelakuan? susah jugak?


susah tak susah laa..tapi kalau dah tak paham bahasa gak si lelakinye..ke si lelakinye saje wat tak paham bahasa..saje nak memainkan je ati org bernama wanita..? haihh..susah kalau dah bertepuk sebelah tangan nih.. nape laa si lelakinye tak ngaku je senang..kalau terima cakap terima..kalau tak terima cakap tak terima..kan senang..takde laa menanti sebuah jawapan..anda setuju ?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30656 by mastersuse
sya_zachery tulis:

mastersuse tulis:

oh.. kalau takut nak luah kan..
buat dgn kelakuan? susah jugak?


susah tak susah laa..tapi kalau dah tak paham bahasa gak si lelakinye..ke si lelakinye saje wat tak paham bahasa..saje nak memainkan je ati org bernama wanita..? haihh..susah kalau dah bertepuk sebelah tangan nih.. nape laa si lelakinye tak ngaku je senang..kalau terima cakap terima..kalau tak terima cakap tak terima..kan senang..takde laa menanti sebuah jawapan..anda setuju ?


setuju2...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30657 by sya_zachery
mastersuse tulis:

sya_zachery tulis:

mastersuse tulis:

oh.. kalau takut nak luah kan..
buat dgn kelakuan? susah jugak?


susah tak susah laa..tapi kalau dah tak paham bahasa gak si lelakinye..ke si lelakinye saje wat tak paham bahasa..saje nak memainkan je ati org bernama wanita..? haihh..susah kalau dah bertepuk sebelah tangan nih.. nape laa si lelakinye tak ngaku je senang..kalau terima cakap terima..kalau tak terima cakap tak terima..kan senang..takde laa menanti sebuah jawapan..anda setuju ?


setuju2...


haa bagus kalau setuju.. :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30660 by missfasha
hmmm ku ni pun cinta dlm hati jek....lua hati nth la...hmmm

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30663 by sya_zachery
miss fasha tulis:

hmmm ku ni pun cinta dlm hati jek....lua hati nth la...hmmm


erkkk..owh yek..ok luahkan jer.. :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30665 by missfasha
aku pun xtau nk ckp sue..
hmmm penat aku .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30667 by sya_zachery
miss fasha tulis:

aku pun xtau nk ckp sue..
hmmm penat aku .


ko tak tahu nak cakap..sbb ko tak cakap lagi..ko tak tahu la nak cakap..cube ko pegi cakap..:)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30672 by missfasha
aku x ckp ke?
hmm ko ce tye dia, aku da ckp lom??

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.207 seconds