Cinta Dalam Hati.. Apa Patut Buat..

More
11 years 11 months ago #30704 by sya_zachery
miss fasha tulis:

sya_zachery tulis:

hbuehuehuheuhue.. kan dah ku katekan..ko tak cayer fasha..kang tak pasal2 ko tuduh aku memacam..tak nak aku..ko yang ske..so ko sendiri pegi luahkan perasaan ko tuh..okek..



aku malas la..bia je simpan didlm hati


dah ko kate simpan dalam hati..itu keputusan ko..so ko jangan nak sedih2..tu ko sendiri yang nak buat.. selagi ko tak luahkan apa dalam hati..selagi tu ko akan rasa tak sedap duduk..so pk sendiri la babe..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30706 by Bropian
miss fasha tulis:

sya_zachery tulis:

hbuehuehuheuhue.. kan dah ku katekan..ko tak cayer fasha..kang tak pasal2 ko tuduh aku memacam..tak nak aku..ko yang ske..so ko sendiri pegi luahkan perasaan ko tuh..okek..



aku malas la..bia je simpan didlm hati



Semua nya terletak di hati anda...tak kira siapa yg mulakan dulu..kalau anda tak cuba mungkin peluang tu tipis untuk menjadi milik anda... B)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30708 by missfasha
Bropian tulis:

miss fasha tulis:

sya_zachery tulis:

hbuehuehuheuhue.. kan dah ku katekan..ko tak cayer fasha..kang tak pasal2 ko tuduh aku memacam..tak nak aku..ko yang ske..so ko sendiri pegi luahkan perasaan ko tuh..okek..



aku malas la..bia je simpan didlm hati



Semua nya terletak di hati anda...tak kira siapa yg mulakan dulu..kalau anda tak cuba mungkin peluang tu tipis untuk menjadi milik anda... B)


bialah tipis...
mama leh crkan.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30709 by sya_zachery
dah ko kate gtu..ko suh je mama ko carikkan..tak payah la ko nak pening2 dah..ape lagi ko nak pening..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30710 by missfasha
simpan je dlm hati..cukup time bia hati ni meletup mcm bom jangka masa.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30711 by sya_zachery
ahhhhhhhhhhhhh..ape2 laa.. simpan la ko..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30712 by Bropian
miss fasha tulis:

simpan je dlm hati..cukup time bia hati ni meletup mcm bom jangka masa.


boleh tahan ker utk simpan....hati owang pompuan ni lain macam sikit

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30714 by master_xecko
lame lame simpan...nanti lame lame kene mandi bungeeeeee.... B)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30716 by missfasha
Bropian tulis:

miss fasha tulis:

simpan je dlm hati..cukup time bia hati ni meletup mcm bom jangka masa.


boleh tahan ker utk simpan....hati owang pompuan ni lain macam sikit



tahan pe ...xcya tye my mum..B)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30726 by fazna_cute
tapikn,mcm mn kita ego nak ckp pasal cinta dlm hati pada si dia?
kita seolah2 ego nak ckp?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30759 by sya_zachery
kalau nak ikut kan ego..mmg sampai mati laa tak dapat nak luahkan isi hati tu.. haihh.. senang citer.. luahkan isi hati tuh kat dia.. dia terima atau tak itu lain citer.. asal ati kita puas..bila kita dah luahkan isi hati kat die..okek..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30760 by Bropian
fazna_cute tulis:

tapikn,mcm mn kita ego nak ckp pasal cinta dlm hati pada si dia?
kita seolah2 ego nak ckp?


buat la ego selalu.....sape yg rugi???

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.247 seconds