CERITA KITA

More
11 years 11 months ago #30878 by ax_rock321
CERITA KITA was created by ax_rock321

Original message from ax.:
> > > > > > > > budak2 yg lahir pd thn 80an mesti ingat
> > > > > > > > mase skola rendah dulu:
> > > > > > > >
> > > > > > > > - kat skola ade salesman jual buku
> > > > > > > > cerita. ari ni bg list, esok mintak duit
> > > > > > > > beli walaupun cerita buku tu dah tau.
> > > > > > > > salesman susu pon camtu gak.
> > > > > > > >
> > > > > > > > - kat library, budak2 mmg baca buku tp
> > > > > > > > just tengok gamba je. bile ade program
> > > > > > > > Nilam, sebok semua nak pinjam buku.
> > > > > > > >
> > > > > > > > - RMT kat skola mkn x best, tp yg
> > > > > > > > berduit pon join RMT, x phm....
> > > > > > > >
> > > > > > > > - pakai pensel box yg bole bukak dpn
> > > > > > > > blkg, pastu ade sharpener kat tgh2 die.
> > > > > > > >
> > > > > > > > - main lwn pemadam, syg nak guna utk
> > > > > > > > padam. padahal itu fungsi sbnr, utk padam!
> > > > > > > >
> > > > > > > > - pakai pembaris yg bergerigi, kat dlm
> > > > > > > > ade air pastu ade bende berkilat dlm air tu.
> > > > > > > >
> > > > > > > > - cikgu pakai pembaris kuning pjg. Ade
> > > > > > > > pemegang kat tgh2 tp x penah nmpk cikgu
> > > > > > > > pgg pon kat situ.
> > > > > > > >
> > > > > > > > - bulu ayam jd ramping krn sering
> > > > > > > > dijadikan rotan.
> > > > > > > >
> > > > > > > > - time pendidikan seni, lukis sume boleh
> > > > > > > > tp bile time kaler sume hampeh. ade gak
> > > > > > > > buat anyaman pakai kertas warna, kolaj
> > > > > > > > la, ape la...
> > > > > > > >
> > > > > > > > - main game 2D. super contra, super
> > > > > > > > mario, street fighter, sume pakai tape.
> > > > > > > >
> > > > > > > > - jam tgn Boy London jd idaman, sbb bole
> > > > > > > > tuka2 kaler ikut suhu n cuaca.
> > > > > > > >
> > > > > > > > - takut BCG tp lepas inject poyo la pulak...
> > > > > > > >
> > > > > > > > - balik skola beli JoJo xpon Dendang.
> > > > > > > > Tora pon best gak. Beli se mata2 nak mainan, coklat die x mkn pon
> > > > > > > >
> > > > > > > > - Kasut berlampu kat tapak, yg iklan die
> > > > > > > > kat tV bole tembak alien tu...
> > > > > > > >
> > > > > > > > - Siri kartun; power rangers, ultraman,
> > > > > > > > transformers, ninja turtles,
> > > > > > > > Thundercats, maskman, Gaban dan mcm lg.
> > > > >
> > > > >
> > > > > jgn lupe sume ni sbb zaman skrg budak2 x smpt lyn bende2 ni. kite akan sentiasaberubah, cume asal-usul kite yg permanent. huhu~~~
> > > > > pas r kt member2 korang....mesti diorg tersengeh2 bace mende nih...
> > > > > hehehee..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30879 by ax_rock321
Replied by ax_rock321 on topic Ruj:CERITA KITA
he... klu bez cite ni.. rajin2 r eh klik karma aq.. he..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #30914 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic Ruj:CERITA KITA
ax_rock321 tulis:

he... klu bez cite ni.. rajin2 r eh klik karma aq.. he..


klick karma aq buat apa?
:unsure:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #31305 by guydacosta
Replied by guydacosta on topic Ruj:CERITA KITA
akakaka.. giler karma... :lol: :lol:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #31318 by missnuruL
Replied by missnuruL on topic Ruj:CERITA KITA
wahhh ini best~!
budak2 80-an sume rase mende2 neh ekekeke :positive:
tp xdapat nak kasi karma pasal dah bace byk kali mende neh :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #31353 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic Ruj:CERITA KITA
blh sy ceritakn pasal sy kat sini x?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #31361 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic Ruj:CERITA KITA
cerita la, xder org nak larang..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #31380 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic Ruj:CERITA KITA
terima kasih....

hidup saya x pernah lari dari perkara yg menykitknn hati sy....
waktu kecil sy,sy pernh di patuk ular...
wktu tue sy tak tau umur sy berapa dn masa tue,sy x ada kesedaran lagi...
sy sedar skrg coz skrg sy blh nampak kesan patukn ular di kaki kiri sy...
sy terasa mcm gigitn ular dan kesan tue amat jelas skali coz rumah sy mmg banyak ular nak datang tapi skrg nie jarang laa ular datang rumah sy coz dah banyak pembangunan kat rumah sy nie

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #32191 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic Ruj:CERITA KITA
fazna_cute tulis:

terima kasih....

hidup saya x pernah lari dari perkara yg menykitknn hati sy....
waktu kecil sy,sy pernh di patuk ular...
wktu tue sy tak tau umur sy berapa dn masa tue,sy x ada kesedaran lagi...
sy sedar skrg coz skrg sy blh nampak kesan patukn ular di kaki kiri sy...
sy terasa mcm gigitn ular dan kesan tue amat jelas skali coz rumah sy mmg banyak ular nak datang tapi skrg nie jarang laa ular datang rumah sy coz dah banyak pembangunan kat rumah sy nie


Silap ayat daaa, ade plak ko bubuh x ada kesedaran.. aduyaii...:lol:
Uiksss.. manyak ular nak dtg umh.?? hebat tue,1st time dgr ni.. :laugh: :laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #32195 by sya_zachery
Replied by sya_zachery on topic Ruj:CERITA KITA
fazna_cute tulis:

terima kasih....

hidup saya x pernah lari dari perkara yg menykitknn hati sy....
waktu kecil sy,sy pernh di patuk ular...
wktu tue sy tak tau umur sy berapa dn masa tue,sy x ada kesedaran lagi...
sy sedar skrg coz skrg sy blh nampak kesan patukn ular di kaki kiri sy...
sy terasa mcm gigitn ular dan kesan tue amat jelas skali coz rumah sy mmg banyak ular nak datang tapi skrg nie jarang laa ular datang rumah sy coz dah banyak pembangunan kat rumah sy nie


miahahahahha..tiada kesedaran? bagus nye la hai.. adoiii.. bukan dlu je takde kesedaran..skang pun takde kesedaran gak kot..huehuehuhuehue..amponnn:P :laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #32203 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic Ruj:CERITA KITA
Sky_Hanz tulis:

fazna_cute tulis:

terima kasih....

hidup saya x pernah lari dari perkara yg menykitknn hati sy....
waktu kecil sy,sy pernh di patuk ular...
wktu tue sy tak tau umur sy berapa dn masa tue,sy x ada kesedaran lagi...
sy sedar skrg coz skrg sy blh nampak kesan patukn ular di kaki kiri sy...
sy terasa mcm gigitn ular dan kesan tue amat jelas skali coz rumah sy mmg banyak ular nak datang tapi skrg nie jarang laa ular datang rumah sy coz dah banyak pembangunan kat rumah sy nie


Silap ayat daaa, ade plak ko bubuh x ada kesedaran.. aduyaii...:lol:
Uiksss.. manyak ular nak dtg umh.?? hebat tue,1st time dgr ni.. :laugh: :laugh:


erks sy silap ayat yaa?
erks maksudnya ingatan sy time tue x brp ingat....
ular tue datang coz rumah sy dkt dgn tanah yg x ada org yg kami blh kategorikn sbg hutan dlm susunan yg kecil shj

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 11 months ago #32205 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic Ruj:CERITA KITA
sya_zachery tulis:

fazna_cute tulis:

terima kasih....

hidup saya x pernah lari dari perkara yg menykitknn hati sy....
waktu kecil sy,sy pernh di patuk ular...
wktu tue sy tak tau umur sy berapa dn masa tue,sy x ada kesedaran lagi...
sy sedar skrg coz skrg sy blh nampak kesan patukn ular di kaki kiri sy...
sy terasa mcm gigitn ular dan kesan tue amat jelas skali coz rumah sy mmg banyak ular nak datang tapi skrg nie jarang laa ular datang rumah sy coz dah banyak pembangunan kat rumah sy nie


miahahahahha..tiada kesedaran? bagus nye la hai.. adoiii.. bukan dlu je takde kesedaran..skang pun takde kesedaran gak kot..huehuehuhuehue..amponnn:P :laugh:


masa kecik tue dgn skrg lain laa...
kecik kn baru kita dapat ingatn tapi skrg sbb accident laa...
tue bezanya

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.287 seconds