upah kalah O-Som

More
11 years 1 month ago #28680 by Pu3aDiWaRNa
Replied by Pu3aDiWaRNa on topic upah kalah O-Som
akakakaka...kalah ke menang ke
belasah jek...janji hepi o-som
sampai semua dah gian ekkkk

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #28681 by maxtor019
Replied by maxtor019 on topic upah kalah O-Som
weirdlilgurl tulis:

eh maxtor..bukan kau ke??laa..aku ingatkan kau..silap org la ni erk..:side: :side:
tak de la..gurau2 je..dah ada org main tipu..nak main pun cam maleh je..meh meh..aku nak kasi kemenangan pada korg ni..tapi dgn syarat korg kena kasi tahu jawapan korg la..baru senang aku nak kasi korg menang...:woohoo: :woohoo:
mcm tu bleh dak tuan tanah?? kira jujur jugak tu..kan kan..




apa la weird ni.. klu bagi tahu kat ko mmg sah la ko aja yg menang.. muka ku tu bukan suka pada kekalahan.. tu lagi la tak jujur... jom la cabar aku.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #28682 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic upah kalah O-Som
Hahahaha... Selumber jerrr o-som, sumer hebat2 btol la.. rajin korang nie main o-som.. nasib baik la daku nie bz.. kalau x mmg mengadap jerr sesapa yg cabar...
:P :P :P :P :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #28684 by fungkur
Replied by fungkur on topic upah kalah O-Som
weirdlilgurl tulis:

tapi dgn syarat korg kena kasi tahu jawapan korg la..baru senang aku nak kasi korg menang...


tp ada org tu kan, walau dah bgtau jawapan (ada unsur main tipu ni) dengan ekspresi muka yg penuh suci lagi bercahaya, tapi tetap die kalah gak... sapa lah org tu yee... ngee.. :P

<p>spit it out !</p>

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • weirdlilgurl
  • weirdlilgurl's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
11 years 1 month ago #28685 by weirdlilgurl
Replied by weirdlilgurl on topic upah kalah O-Som
maxtor019 :: aku dah cabar ko..aku letak gunting tau..ko taruh la paper..tau tau..kompem menang..muahahah:woohoo: buktinya pagi ni aku dah kasi 2 kemenangan dan 1 seri..:laugh:

fungkur:: aiseh incik fungkur..dah copy paste ayat kita, dia tanya saper plak erk..dusyuummm:S:S muka suci tu tak leh pakai sangat..banyak kenakan org je tu...:angry: ohh sucinya muka mu!!:angry: :angry:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #28687 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic upah kalah O-Som
Aiyarkkkk...
Itu mcm main O-som pun ade ka..??
Mau main btui2 la cik2 skalian..
Kiterrr Enjoyyyyyyy...
huhuhhuhu

:cheer: :P B) ::huh: :huh: :side: :side:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #28689 by sako
Replied by sako on topic upah kalah O-Som
hadiah saper menang o som...
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #28690 by maxtor019
Replied by maxtor019 on topic upah kalah O-Som
sako aku menang .. aku nak hadiah tu.. ko jgn main2 sako..sako ko dah tak nak cabar aku ke?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • weirdlilgurl
  • weirdlilgurl's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
11 years 1 month ago #28691 by weirdlilgurl
Replied by weirdlilgurl on topic upah kalah O-Som
muahaha...hamboi maxtor..dah mengaku menang dah tuu..perghh...
alah hanz..wups..sky(sorry miss mira):side: ..main ni mesti kena ada tektik..
ni la tektik aku..sampai sako pun leh termakan tektik aku..
muahaha..wupss..dah terbagitahu lak..psycho tul..

sako:: stakat kagi hadiah gambo..aku pun leh kasi..meh meh..cakap je..:P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 1 month ago #28693 by maxtor019
Replied by maxtor019 on topic upah kalah O-Som
akhirnya kau tersungkur jua wahai weired....
jawapan mu mesti ...tak kisah pun...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 4 weeks ago #28699 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic upah kalah O-Som
Xder nyer encik syima uiiiss..
Apa2 pun bila fakri bubuh sumthing yg menarik kat fungkur..
So mmg bole la memeriahkan lagi skit page fungkur nie... kalau x suram jerr, nasib baik tuan tanah pun layan pala... :side: :side:
Jgn bagi page tersungkur, biar user yg tersungkur nak melayan fungkur.org nie.. :silly:

Selumber jerrr main o-som ..
main smpai tercabut tgn.. :woohoo: :woohoo: :woohoo::silly:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 4 weeks ago #28700 by cik_mawar
Replied by cik_mawar on topic upah kalah O-Som
hehehe...mula2 suram ja.. o som nie.. tetiba mawar dari no7 dah turun bawah ooooo..adusss.. :blush:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.393 seconds