upah kalah O-Som

More
11 years 4 weeks ago #28702 by maxtor019
Replied by maxtor019 on topic upah kalah O-Som
apa kata cabar terusss...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 4 weeks ago #28703 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic upah kalah O-Som
Sedang menanti cabaran seterus nyerr..
trus la mencabar encik sky nie... :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 4 weeks ago #28711 by mira1384
Replied by mira1384 on topic upah kalah O-Som
ptt la cik syima ni asek mng jer..penuh ngn tektik rupenyer...:woohoo: :laugh: :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 4 weeks ago #28712 by maxtor019
Replied by maxtor019 on topic upah kalah O-Som
shima penuh dengan muslihat...hahaha

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • weirdlilgurl
  • weirdlilgurl's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
11 years 3 weeks ago #28716 by weirdlilgurl
Replied by weirdlilgurl on topic upah kalah O-Som
muahaha....:lol: :woohoo:
syima plak yang kena... maxtor dah ni 1..dok diam2 ..
ala mira..u main laa dgn abg hanz u too.. 10 kali dia menang..10 kali u menang.. kompem kalah si maxtor tu..muahaha..tektik gak nih..kan kan..tapi ni tektik keji nama nya..muahahahah...:lol: :woohoo:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 weeks ago #28717 by mira1384
Replied by mira1384 on topic upah kalah O-Som
weirdlilgurl tulis :

muahaha....
syima plak yang kena... maxtor dah ni 1..dok diam2 ..
ala mira..u main laa dgn abg hanz u too.. 10 kali dia menang..10 kali u menang.. kompem kalah si maxtor tu..muahaha..tektik gak nih..kan kan..tapi ni tektik keji nama nya..muahahahah...


huhuhu...:woohoo: :laugh: x sangke btol..mane dpt idea gune tektik ni..ehehe:P
ni mesti prnh di praktik kn..haa...kn kn kn...?? ni tektik yg syima gune ngn tuan tanah erh....kene siasat ni...hahahaha :laugh: :P :lol:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 weeks ago #28718 by maxtor019
Replied by maxtor019 on topic upah kalah O-Som
tu la max dah kata.. sima ni banyak muslihat...tapi dia tetap muka suci. hehehe...wey tak da siapa nak cabar aku ke??? aku dah tak bole cabar org lagi.... dah limit

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • weirdlilgurl
  • weirdlilgurl's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
11 years 3 weeks ago #28719 by weirdlilgurl
Replied by weirdlilgurl on topic upah kalah O-Som
hahaha..aku suka la dgn statement si maxtor \"dia tetap muka suci\"..terasa sungguh suci plak rasanya!!..:P :blush:

haaa..miss mira ni..itu nama nye strategi..dari strategi jadi tektik(mana plak aku dapat formula nih ntah)..hahahaha...tuan tanah tak bergiat aktif dlm bab meng\'osom\' orang laa...haa..siasat..siasat...tgh buat muka suci nih!!.. :) :silly: :lol: ;) :blush:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 weeks ago #28720 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic upah kalah O-Som
weirdlilgurl tulis:

muahaha....:lol: :woohoo:
syima plak yang kena... maxtor dah ni 1..dok diam2 ..
ala mira..u main laa dgn abg hanz u too.. 10 kali dia menang..10 kali u menang.. kompem kalah si maxtor tu..muahaha..tektik gak nih..kan kan..tapi ni tektik keji nama nya..muahahahah...:lol: :woohoo:


Wah.. wah.. cik syimaa niee, pandai dia mngajar org eayy wat tektik kutur.. :side:
tapi apa la sgt tempat yg berada diatas tue, kite ni kan manusia kna ingt jgk 1day pasti ade dibwh.. xsemesti nye gah sentiase diatas.. cube dgn usha sendri lagi puas hati kan.. :P :P

tuan tanah xaktif eay main o-som, dah slalu bgi dia mng mmg la xaktif sgt.. :lol: :lol: :lol:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 weeks ago #28721 by mira1384
Replied by mira1384 on topic upah kalah O-Som
maxtor019 tulis :

tu la max dah kata.. sima ni banyak muslihat...tapi dia tetap muka suci. hehehe...wey tak da siapa nak cabar aku ke??? aku dah tak bole cabar org lagi.... dah limit


skali max dh xbleh cbr org daa...ehehehe :laugh: :P
hhurmm ade limit utk bg cbran kt org rupenyer..huhuhu

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 3 weeks ago #28722 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic upah kalah O-Som
maxtor019 tulis:

tu la max dah kata.. sima ni banyak muslihat...tapi dia tetap muka suci. hehehe...wey tak da siapa nak cabar aku ke??? aku dah tak bole cabar org lagi.... dah limit



Bukan xnak cabar max... aku rase cabaran aku dah xleh diterima, asal aku cabar ko jer kuar ayat nie \"Jumlah maksimum cabaran yang aktif telah penuh. Anda tidak boleh memulakan cabaran.
\" :side: :side:

Mcm mana la aku nak cabar ko max... :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • weirdlilgurl
  • weirdlilgurl's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
11 years 3 weeks ago #28725 by weirdlilgurl
Replied by weirdlilgurl on topic upah kalah O-Som
incik sky cakap::

\"apa la sgt tempat yg berada diatas tue, kite ni kan manusia kna ingt jgk 1day pasti ade dibwh.. xsemesti nye gah sentiase diatas.. cube dgn usha sendri lagi puas hati kan..\"

hahaha....syima suka ayat kamu..bak kata incik sky gak la..apa je yg ada kat fungkur.org ni..kita layan kan aje..sekadar suka2..bila kita menang tu..tak semestinya kita bangga..cuma kepuasan tu je yg ada..ada cabaran..baru la besh..
si fungkur tu tak pernah bagi kemenangan percuma pada syima..ikut nasib sbnr nya..hehehe...:silly: :laugh: :cheer: :P

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.224 seconds