GATH FUNGKUR.ORG 2009

More
10 years 11 months ago #30897 by sya_zachery
Replied by sya_zachery on topic GATH FUNGKUR.ORG 2009
1 - Tempat : pulau perhentian ganu..

2 - Tarikh :5 april 2009

3 - Aktiviti: beach game.ahakS..

4 - Menu/Makanan : bbq
The topic has been locked.
More
10 years 11 months ago #30900 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic GATH FUNGKUR.ORG 2009
Thanks bropian.. Dan buat kwn2 dan fungkurian semua, saya hanya meminta pendapat n cadangan kwn2 semua.. saya tau ade yg suka bergurau senda antara satu sama lain, just nak kwn2 serta fungkurian semua tahu yg disini apa yg kita cadangkan kita akan bawa dlm mini gath nanti.. So sapa yg berminat nak menjadi ajk pon bole tawarkan diri anda semua, saya pon akan membanu mana yg saya mampu..

So harap la kwn2 semua dpt bagi kerja sama, coz saya pon bkn nya admin atau pun tuan kpd fungkur.org cuma nak membantu mengerat kan silaturahim antara kita semua dgn ade nya gath 2009 nie..

Cadangan dan pendapat anda semua amat dihargai wahai kwn2 ku.. tq kwn2 semua.. :positive:
The topic has been locked.
More
10 years 11 months ago #30902 by mastersuse
Replied by mastersuse on topic GATH FUNGKUR.ORG 2009
Sky_Hanz tulis:

Thanks bropian.. Dan buat kwn2 dan fungkurian semua, saya hanya meminta pendapat n cadangan kwn2 semua.. saya tau ade yg suka bergurau senda antara satu sama lain, just nak kwn2 serta fungkurian semua tahu yg disini apa yg kita cadangkan kita akan bawa dlm mini gath nanti.. So sapa yg berminat nak menjadi ajk pon bole tawarkan diri anda semua, saya pon akan membanu mana yg saya mampu..

So harap la kwn2 semua dpt bagi kerja sama, coz saya pon bkn nya admin atau pun tuan kpd fungkur.org cuma nak membantu mengerat kan silaturahim antara kita semua dgn ade nya gath 2009 nie..

Cadangan dan pendapat anda semua amat dihargai wahai kwn2 ku.. tq kwn2 semua.. :positive:


sky_hanz, hehe pelik aku panggil ko mcm nih.. ekekeke..
aku ok je.. on.. aku dah bg cadangan tadi.. tp tgk pd majoriti la..
beach.. beach.. beach.. minyak beku....muahahaha :lol:
The topic has been locked.
More
10 years 11 months ago #30904 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic GATH FUNGKUR.ORG 2009
mastersuse tulis:

Sky_Hanz tulis:

Thanks bropian.. Dan buat kwn2 dan fungkurian semua, saya hanya meminta pendapat n cadangan kwn2 semua.. saya tau ade yg suka bergurau senda antara satu sama lain, just nak kwn2 serta fungkurian semua tahu yg disini apa yg kita cadangkan kita akan bawa dlm mini gath nanti.. So sapa yg berminat nak menjadi ajk pon bole tawarkan diri anda semua, saya pon akan membanu mana yg saya mampu..

So harap la kwn2 semua dpt bagi kerja sama, coz saya pon bkn nya admin atau pun tuan kpd fungkur.org cuma nak membantu mengerat kan silaturahim antara kita semua dgn ade nya gath 2009 nie..

Cadangan dan pendapat anda semua amat dihargai wahai kwn2 ku.. tq kwn2 semua.. :positive:


sky_hanz, hehe pelik aku panggil ko mcm nih.. ekekeke..
aku ok je.. on.. aku dah bg cadangan tadi.. tp tgk pd majoriti la..
beach.. beach.. beach.. minyak beku....muahahaha :lol:


Ingt aku xgeli ketiak nak panggil ko mastersuse,fahmeng dgr mesti gelak mcm hantu..
minyak beku ade apa kat ctu.. huaaa huaaa :laugh:
The topic has been locked.
More
10 years 11 months ago #30910 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic GATH FUNGKUR.ORG 2009
mastersuse tulis:

erryzx_ tulis:

mana ada kanak²dlm gath nih, suma org tua je.. muahahha... :lol:


ko bukan kanak2 ke..?


aku bapak budak.. muahahha.. :lol:


x menyebuk pasal bapa bdk
org bg idea bernas laa...
blh di gunakn masa gath fungkur yg akan di adakn di pulau...
sekian terima kasih
The topic has been locked.
More
10 years 11 months ago #30912 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic GATH FUNGKUR.ORG 2009
sya_zachery tulis:

1 - Tempat : pulau perhentian ganu..

2 - Tarikh :5 april 2009

3 - Aktiviti: beach game.ahakS..

4 - Menu/Makanan : bbq


apasal x buat lagi jauh lagi?
The topic has been locked.
More
10 years 11 months ago #30917 by Bropian
Replied by Bropian on topic GATH FUNGKUR.ORG 2009
fazna_cute tulis:

sya_zachery tulis:

1 - Tempat : pulau perhentian ganu..

2 - Tarikh :5 april 2009

3 - Aktiviti: beach game.ahakS..

4 - Menu/Makanan : bbq


apasal x buat lagi jauh lagi?


kalo rasa taknak bagi cadangan atau pendapat jgn reply topik.....tak reti2 bahse ker...
The topic has been locked.
More
10 years 11 months ago #30922 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic GATH FUNGKUR.ORG 2009
yer laa,yer laa...
org bg cadangan....

erm,adakan pertandingan loving couple di mana laa
pisahkn couple tue dan bg soalan tok dijawab pasal org tue
termasuk diri sendiri...
yg byk dikira pemenang.....


baru teringat,adakn pertandingan dj fungkur yg paling di minati
oleh warga fungkur.....

teka teki pasal org fungkur kaa coz fungkurkn ramai peminat
The topic has been locked.
More
10 years 11 months ago #30924 by sya_zachery
Replied by sya_zachery on topic GATH FUNGKUR.ORG 2009
kapel mana lak nak carik nih..wiuuu..tapi ok laa gak dari takde langsung aktiviti..
The topic has been locked.
More
10 years 11 months ago #30927 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic GATH FUNGKUR.ORG 2009
fazna_cute tulis:

yer laa,yer laa...
org bg cadangan....

erm,adakan pertandingan loving couple di mana laa
pisahkn couple tue dan bg soalan tok dijawab pasal org tue
termasuk diri sendiri...
yg byk dikira pemenang.....


baru teringat,adakn pertandingan dj fungkur yg paling di minati
oleh warga fungkur.....

teka teki pasal org fungkur kaa coz fungkurkn ramai peminat


Cik fazna... bole guna kan apa yg dah dicdg kan oleh bropian x..??

1 - Tempat : ??

2 - Tarikh :??

3 - Aktiviti: ??

4 - Menu/Makanan : ??

lebey elok kan... so bole saya salin n print kan cdgn kwn2 semua..
kita mudah kan yerr.. jgn la bgi org xphm..

Kerjasama anda amat dihargai... :)
The topic has been locked.
More
10 years 11 months ago #30955 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic GATH FUNGKUR.ORG 2009
Atiqi tulis:

mini gath nak wat kat mana..??:)


Itu kita boleh bincang kan.. Tapi rase nya kat Shah alam pon ok gak..
Ade cadangan lain pon bole diterima gak..?? Bole jerr berikan, so sky akan try tnya pd tuan tanah n kwn2 yg lain.. :)
The topic has been locked.
More
10 years 11 months ago #30970 by Pu3aDiWaRNa
Replied by Pu3aDiWaRNa on topic GATH FUNGKUR.ORG 2009
arh......kuciwa dulu takleh join
kalo nie nak gakkk join...sejauh mn pun
nk g gak....cayork!!~:positive:

pu3 cadang...kehkehkeh....
1 - Tempat : Sunway Lagoon @ PD

2 - Tarikh : awal bulan arrrr (gaji tgh tebal lagi time tue)

3 - Aktiviti: yg bersesuaian ngan tmpt gath

4 - Menu/Makanan : BBQ orait gak...huhuhu

***sekadar cadangan.....jeng3....:whistle:
The topic has been locked.
Time to create page: 0.588 seconds