Bagaimana pujuk orang perempuan yang merajuk

More
10 years 5 months ago #34797 by Awie
Salam semua...
aku ada seorang ne dia kuat sangat merajuk bagai mana nak pujuk dia ne,sudah puas banyak cara tapi tak berjalan lah.Aku harap korang semua mesti pro bab2 macam ne kn,harap tolang lah aku.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 5 months ago #34799 by Sky_Hanz
Adess bro...

Kalau majuk nie bnyk sbb.. kena jugak tau sbb nyer kenapa, pujuk pon bnyak cara gak bro.. huhuhu

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 5 months ago #34805 by redzha
hahaha nie koje sonang je....
nk pujukk kina melabur sikit bro...
cara nie agak menusuk kalbu jgk bagi lelaki..
tp berbaloi...
ape lagi give some present lol....
sambil meluahkan kata2 maut iaitu \"IM SOORRY\" jgn lupa buat gaya ameer
:positive: :positive: :positive:
dijamin x majuknya
renung2kan selmt beramal....

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 5 months ago #34812 by EvaRieNa De Sauza
:laugh: :laugh: :laugh:
pujok la.. bg bunga ke.. huhuhu.. coklat ke.. ermm pastu kna makesure juga salah tu bpunca dr apa..
ermm kna analisis tu bro..
huhuhuu... B)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.161 seconds