masalah ni

More
10 years 10 months ago #30833 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic masalah ni
sy mmg tak takut dengan perubahan

semuanya berubah tau x...
nasib baik sy hanya koma 8 hari kat hospital..
agak2nya kalo lagi lama,
mmg banyak perubahankn

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 10 months ago #31951 by guydacosta
Replied by guydacosta on topic masalah ni
sebenarnya masalah tu berpunca dari diri kita sendiri..
dan kita lah jalan penyelesaiannya...

so.. pahami diri sendiri... org lain cuba dpt memberi panduan dan sokongan.:positive: :positive: :positive:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 10 months ago #31954 by Sky_Hanz
Replied by Sky_Hanz on topic masalah ni
Btol apa guy post tue, stuju sgt.. sume tu dtg dri environment luar dan dalam diri sendiri.. pd aku kita sendiri yg mewujud kan tu semua, hidup tanpa masalah xkan sempurna kan.. ia juga pelengkap hidup.. :positive: :positive:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 10 months ago #31962 by shafique
Replied by shafique on topic masalah ni
fazna_cute tulis:

sy mmg tak takut dengan perubahan

semuanya berubah tau x...
nasib baik sy hanya koma 8 hari kat hospital..
agak2nya kalo lagi lama,
mmg banyak perubahankn


We human command Sea, Air and Land. We command and take control everything beyond our hand. We are leader of our self.

Being in coma for 1000 years won\'t change anything unless u determine command n march ur self through life. Period.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #32065 by fazna_cute
Replied by fazna_cute on topic masalah ni
senang ckp tapi skrg nie sy merasakn perubhan tue ok gak...

lagi satu masalah sy...
macm mn sy nak ckp bagi sorg kwn chat sy dulu yg sy x mau jd awek dia sdgkn dia dah iktiraf sy awek di?
dah byk kali sy ckpo,sy x mau jd awek dia tapi dia x reti2 bahasa gak yg sy tolak dia...
tapi satu jer,nasib baik sy x jumpa dia langsung

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.288 seconds