.:: Selamat Kembali PERAK,,.,.~ ::.

More
11 years 5 months ago #31723 by Sky_Hanz
erryzx_ tulis:

vaart tulis:

teman tak keghe, bn ke pakatan rakyat ke perintah tapi jangan dibior orang melayu melukut di tepi gantang, pegi bukit gantang xpe. sape2 yang biut sangat nak cari duit, amanah rakyat kena jage. hidup sultan


quote Utusan \"Mohammad Nizar akan saman Sultan Perak\"..ni dah kire derhaka dah nie,,.~
tapi kehendak die ke..? ke die di\"kambing hitamkan\" utk kepentingan sesetengah pihak,,.,.?
:unsure: :unsure: :unsure:


Sesungguh nya dia mmg kabeng itam pon.. xsedar diri, dah ade sultan pon xberterima kasih.. ni nak saman pulok, sedar la sikit berpijak diatas dunia yg nyata.. huh

:angry: :angry:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #31884 by erryzx_
Sky_Hanz tulis:

Sesungguh nya dia mmg kabeng itam pon.. xsedar diri, dah ade sultan pon xberterima kasih.. ni nak saman pulok, sedar la sikit berpijak diatas dunia yg nyata.. huh

:angry: :angry:


negatif nye politik haluan kiri, institusi kesultanan pon sanggup disanggah.,,.~
:negative: :negative: :negative:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #31891 by mastersuse
politik tipu..... :angry:
BN rasuah... mane aci pakai duit beli parti.. :evil: :lol:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #31903 by sya_zachery
no komended..tettt..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #31908 by zoronoa
hal politik bkn leh pndg dpn mate je..kowg taw ke disebalik agenda yg blaku nih..politik ni kan slh satu medium yg penuh ngan FITNAH sane sini..smpi an pekare yg baik an buruk pun da xde beza..

so,lu pk la sendri..waslam

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #31910 by Sky_Hanz
zoronoa tulis:

hal politik bkn leh pndg dpn mate je..kowg taw ke disebalik agenda yg blaku nih..politik ni kan slh satu medium yg penuh ngan FITNAH sane sini..smpi an pekare yg baik an buruk pun da xde beza..

so,lu pk la sendri..waslam


Hurmm.. kalau aku xpikir xder la aku post.. :negative: :negative:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #31911 by Sky_Hanz
mastersuse tulis:

politik tipu..... :angry:
BN rasuah... mane aci pakai duit beli parti.. :evil: :lol:


Politik mmg kotor, kalau xkotor bkn politik la nama nye.. Ade la sgt politik bersih :laugh: :laugh: :laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #31996 by fazna_cute
apa istimewa perak?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #32001 by erryzx_
fazna_cute tulis:

apa istimewa perak?

rentak lagu negaraku berasal dari rentak lagu negeri perak,.,.
camner? istimewa x..?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #32002 by Sky_Hanz
Huhu.. Ade istimewa nyer yerr.. apa2 pon semoga perak xdipimpin oleh boneka.. :positive: :positive:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #32008 by erryzx_
zoronoa tulis:

hal politik bkn leh pndg dpn mate je..kowg taw ke disebalik agenda yg blaku nih..politik ni kan slh satu medium yg penuh ngan FITNAH sane sini..smpi an pekare yg baik an buruk pun da xde beza..

so,lu pk la sendri..waslam


hehe,.,.bet0l jugak tu,.,.tp skang kite semua terlalu mendapat byk sgt info2 dari perlbagai sumber yg belum tentu sahih nye, fitnah politik tu sendiri kadang2 dicanang kan oleh org politik sendiri, kemudian di semarak kan pula oleh peny0kong2 yg fanatik,,..,kite yg membace dan mendengar belum tentu menerima fakta yg benar,.,.,so, sekira nya anda2 sendiri bukan berada dlm arena politik tu sendiri, xyah la wat2 tahu sgt,,..so, pindah kan alam ke dalam mata hati, nilai lah sendiri,..,peace!!!
B) B) B)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
11 years 5 months ago #32021 by Sky_Hanz
erryzx_ tulis:

zoronoa tulis:

hal politik bkn leh pndg dpn mate je..kowg taw ke disebalik agenda yg blaku nih..politik ni kan slh satu medium yg penuh ngan FITNAH sane sini..smpi an pekare yg baik an buruk pun da xde beza..

so,lu pk la sendri..waslam


hehe,.,.bet0l jugak tu,.,.tp skang kite semua terlalu mendapat byk sgt info2 dari perlbagai sumber yg belum tentu sahih nye, fitnah politik tu sendiri kadang2 dicanang kan oleh org politik sendiri, kemudian di semarak kan pula oleh peny0kong2 yg fanatik,,..,kite yg membace dan mendengar belum tentu menerima fakta yg benar,.,.,so, sekira nya anda2 sendiri bukan berada dlm arena politik tu sendiri, xyah la wat2 tahu sgt,,..so, pindah kan alam ke dalam mata hati, nilai lah sendiri,..,peace!!!
B) B) B)


Kalau pndg depan mata jer sumer org bole ckp apa2 jerr,ni yg sebalik mata pon bole nmpk la.. Xtau la kan erry yg post atas tu dok dlm bilik parlimen.. huahua :lol:
Daku mmg bukan berada dlm arena politik, tapi kalau semua org bole ckp pasal politik itu pn bukan masalah negara.. semua org ade hak bersuara, kata negara demokrasi so no wonder la sumer org bole berkata2 apa saja...
Baru2 ni pulak timbul isu panas kan, sesama pembangkang dah xcaya antara satu sama lain..Si Karpal tua nyanyuk nak mampos yg xsedar diri tue nak saman sultan, apa dia ingt Malaysia ni bapak dia punya... Dah la xnak balik statement lak tue.. xsedar diri btol!! dah tua2 tue dok la umh wat aktiviti yg bole sehat kat otak dia tue.. :lol:


Surely la yg jdi makin panas tue sbb penyokong fanatik tu membuat fitnah disana sini dgn cerita hangat yg hebat2 xingt punya.. :laugh: :laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.619 seconds