Mengenali Moderators Fungkur.org

More
12 years 1 week ago #22658 by Awie
mari kita mengenali moderator2 dlm fungkur.org. Bagi mengeratkan silaturrahim di kalangan mod dengan ahli2 lain.:woohoo:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #22664 by guydacosta
ahaks.. selamat berkenalan mod awie...B)

semoga dpt menyumbang idea2 yg lebey bernas dimasa akan dtg...
keep up a good work
cheers

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #22668 by shafique
Hehe.. Selamat berkenalan incik Awie.. semoga dapat sama2 membantu membangunkan komuniti ini. Ngehehehe!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Atiqi
  • Atiqi's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
12 years 1 week ago #22702 by Atiqi
Replied by Atiqi on topic Mengenali Moderators Fungkur.org
nak tanya la pada mod2 nie..ada berapa orang ekk korang semua..:)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #22709 by Awie
Atiqi wrote:

nak tanya la pada mod2 nie..ada berapa orang ekk korang semua..:)


Kesemua mod ada 26 org termasuk 2 admin,setiap forum di jaga dan di pantau oleh mereka. fungkur ada mengeluarkan banyak ruangan forum, Mod yang ada masih belum mencukupi bagi memantau ruangan tersebut. Kekurangan Mod dapat di lihat di dalam setiap ruangan terdapat seorang mod yang memantau ruangan tersebut, terdapat juga yang lebih daripada dua org dlm satu ruangan tersebut.

Mereka adalah Admin :
:woohoo: fungkur
:woohoo: raga

Mereka adalah Mod :
:) shoradhi
:) sabriz
:) kambenk
:) comut2u
:) nizam
:) pok2u1
:) delang
:) carcdm
:) lanz69
:) shamaziz
:) tudm_ditektif
:) khizalid
:) iza
:) guydacosta
:) shafique
:) awie
:) masterx6600
:) mokh
:) furyzer
:) syuk
:) chazychaz
:) venom_boy
:) seladangganas
:) armadzim


Kepada Mod yang lain mari kita berkumpul dlm ruangan ni. Bagi semua ahli fungkur mengenali anda dengan lebih rapat...B)

Setiap ruangan ini semua adalah tanggunjawab kita semua, tak kira Mod atau ahli biasa. jika ada tersalah post kat ruangan2 ini kalau tidak di perlukan lagi sila berhubung dgan Mod yang menjaga ruangan tersebut. Supaya setiap ruangan dlm fungkur.org ini lebih di gemari ramai orang luar yang berkunjung ke sini. Jika pengguna luar tersebut melihat ruangan tersebut kucar-kacir ia akan menjejaskan pengunjung yang datang melawat.:laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #22720 by lanz69
owh ade 26org moderator ke..

slamat berkenalan smua

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #22722 by shafique
lanz69, camat berkenalan gak.. stuff dia pos besh2. hehe!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Atiqi
  • Atiqi's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
12 years 1 week ago #22726 by Atiqi
Replied by Atiqi on topic Mengenali Moderators Fungkur.org
Awie wrote:

Atiqi wrote:

nak tanya la pada mod2 nie..ada berapa orang ekk korang semua..:)


Kesemua mod ada 26 org termasuk 2 admin,setiap forum di jaga dan di pantau oleh mereka. fungkur ada mengeluarkan banyak ruangan forum, Mod yang ada masih belum mencukupi bagi memantau ruangan tersebut. Kekurangan Mod dapat di lihat di dalam setiap ruangan terdapat seorang mod yang memantau ruangan tersebut, terdapat juga yang lebih daripada dua org dlm satu ruangan tersebut.

Mereka adalah Admin :
:woohoo: fungkur
:woohoo: raga

Mereka adalah Mod :
:) shoradhi
:) sabriz
:) kambenk
:) comut2u
:) nizam
:) pok2u1
:) delang
:) carcdm
:) lanz69
:) shamaziz
:) tudm_ditektif
:) khizalid
:) iza
:) guydacosta
:) shafique
:) awie
:) masterx6600
:) mokh
:) furyzer
:) syuk
:) chazychaz
:) venom_boy
:) seladangganas
:) armadzim


Kepada Mod yang lain mari kita berkumpul dlm ruangan ni. Bagi semua ahli fungkur mengenali anda dengan lebih rapat...B)

Setiap ruangan ini semua adalah tanggunjawab kita semua, tak kira Mod atau ahli biasa. jika ada tersalah post kat ruangan2 ini kalau tidak di perlukan lagi sila berhubung dgan Mod yang menjaga ruangan tersebut. Supaya setiap ruangan dlm fungkur.org ini lebih di gemari ramai orang luar yang berkunjung ke sini. Jika pengguna luar tersebut melihat ruangan tersebut kucar-kacir ia akan menjejaskan pengunjung yang datang melawat.:laugh:


26 orang ekk..ramai gak tue.. tapi la nak bg crdt yg selalu sy nmpk la x kira pagi ke malam ke
B)fungkur
B)shafique
B)guydacosta
B)shoradhi

nie r nickname yg selalu nmpk la..yg lain jgn la kecik ati kalau nama x disebut ke..mungkin time korang online aku x onlineB)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #22728 by shoradhi
salam, nama saya shoradhi, org panggil \"sho\" jerk, \"radhi\" tu aku memandai tambah, kasi sedap sikit...ekekekekeke...

saya masih baru, sila beri tunjuk ajar.... =)
terima kasih kepada semer...:)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 1 week ago #22761 by guydacosta
yosh... guy in da forum...
kalu kat forum ni.. juz call me GUY... ahaks.
in my humble opinion... im not actually mod..
coz im really truly deeply buta IT..
so, not yet qualify for that...
im juz tried to give the best...
some say, what u give u get back... hahaha~~ poyo la plak.
and most importantly.. juz wanna make friends with forumer...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 days ago #22780 by screammer
salam untuk semua mod esply 2 sifu fungkur..salam perkenalan dari saya..;)
saya ni pun masih baru kat sini..
sila-sila lah beri tunjuk ajar ye..;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 5 days ago #22790 by shafique
salam perkenalan.. hamba mcm guy gakk.. buta kare\' ttg dunia IT nie. juz giving my best for this community. ada salah n silap siler la tegur dan betol kan.

camat datang screammer :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.377 seconds