Mengenali Moderators Fungkur.org

More
12 years 7 months ago #22791 by seladangganas
allo2...aku dah jarang on9..bz keje...plus line tenet plak slow..dulu time kat kg leh ar mereply2...tp skang neh keje sibuk gile plus no internet lak...so..salam perkenalan to all...

p/s:fakri gei mane neh..ai miss him...oit fakri...teh tarik biler mau kasik??:laugh: :laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #22826 by raga
Tahniah kepada Mr.shafique yg sudah di Upgrade ker Admin forum.
Selamat maju jaya, semoga peningkatan ini akan meningkatkan azam untuk memantapkan lagi Fungkur.org.

Selamat berForum kepada anda semua, semoga ini akan menjadi satu iltizam untuk mencapai cita2 dan Giliran Anda.

salamz..
:)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #22827 by shoradhi
owh, dikesempatan ini jua, saya ingin mengucapkan tahniah kepada syafique!!! Selamat maju jaya!!!

Kepada ahli fungkurian juga, selamat maju jaya dunia dan akhirat :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Atiqi
  • Atiqi's Avatar
  • Visitor
  • Visitor
12 years 7 months ago #22829 by Atiqi
Replied by Atiqi on topic Re:Mengenali Moderators Fungkur.org
Tahniah kepada shafique yg sudah jadi Admin..B)Selamat Maju Jaya dan Maju terus Maju B) demi fungkur.org

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #22835 by shafique
Errkk.. ntah ler aku pon tak pasti smlm nampak status admin kat avatar dalam forum tue.. Hmm...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 7 months ago #22884 by guydacosta
KANPAI!!!!!
congrats to mr shafiq...
nice work nice job
keep it up

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #23198 by kambenk
B) Keep good work Mr Shafique
new moderator here :)
just call me BAD

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #23207 by khizalid
mengenali moderators takat mana niee..... luar dalam pun nak tahu kee hehehehee

:ohmy: :woohoo: :kiss:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #23209 by iza
ekekek... sungguh ku tak sangka.. aku di kategorikan.. dan dinobatkan sebagai moderator.. hahahhaha.. tapi kan.. seriuss aku tk tau.. apa sebenar tugas mod ni.. nk kata di beri tugas untuk memantau.. tk pernah plak dapat arahan mcm tu.. huhuhu.. kalo nk suh aku jadi bodyguard.. iza no problemo!!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #23213 by guydacosta
mengenali dari segi zahir dan batin kot... ahahaha~~

tugas mod nie... cam ne ek? mcm budak suruhan kot.. hahaha~~
kalu ahli lain minta itu ini.. kena la cari sampai dapat..
kalu ahli lain byk songeh... kena la layan..
kalu ahli lain btanya, kena la jawab...
haaa... cam tu la...
tapi kalu ahli lain suruh buat itu ini.. itu dh lebey.. lempang jer laju2...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #23215 by shafique
Fuh.. trimas kepada semua yer and especially fungkur yang memberi kepercayaan dan kepada haku di sini. Oleh itu sama2lah kita membangunkan laman ini bersama seluruh warga fungkur.org semoga kita terus mantap dan dikenali!

Isk... Terharu nie.. Tak pernah terfikir sampai lvl nie. Jadik mesti usaha n blaja dengan lebih lagi. Hait!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
12 years 6 months ago #23220 by guydacosta
tapi sedey kan:( ... xder ke ahli fungkurian nk berkenalan.. ahaks...:laugh:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.335 seconds