Gath FUNGKUR NETWORK 2009 - PD - 18 & 19 April

More
10 years 9 months ago #33561 by missfasha
cantik tu..tpkan kasik nmpak ckit fungkurfm.org tu ..kasik wording tu kaler putih mcm sblumnye...B)

just my opinion.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago - 10 years 9 months ago #33572 by Sky_Hanz
fungkur tulis:

versi baru



atas recommendation dr awie dan affa


Aduyaii... apa lagi yg xmenarik nyerr..??.. Btol gak kata pasha tue,kasi btol2 nampak.. Hurmm.. apa kata tuan tanah print pastu tgok, sure meletop kan.. B) B) :positive:
Last edit: 10 years 9 months ago by Sky_Hanz.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #33574 by missfasha
ha yg ai bulatkan itu ...haruslah berwarna putih terus..lagi nampak terang..
huhuh, ok ngak?
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago - 10 years 9 months ago #33577 by fungkur
Final version.. esok pagi pegi tempah..


<p>spit it out !</p>
Last edit: 10 years 9 months ago by fungkur.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #33601 by Momok_Siam
Camtekkkkk2.......tueeeeeee tapi kan nak bagi suggestion leh tak.... cam niha.
Dongar koba car stiker nih nak dijual yoooo... kalau bulih la yoo... ni kalau bulih apo kato bagi jo as a part of souvenir sapo yg poie kek gath tu ha..... sorang satu jo la. Lopeh dari tu dijual la dongan hargo yg sesuai pado meka2 yg nak tu ha.

B) Ni as a token of appreciation pado meka2 yg hendak menjayakan Mega Gath nih..... ahakz......

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #33602 by affa
Momok_Siam tulis:

Camtekkkkk2.......tueeeeeee tapi kan nak bagi suggestion leh tak.... cam niha.
Dongar koba car stiker nih nak dijual yoooo... kalau bulih la yoo... ni kalau bulih apo kato bagi jo as a part of souvenir sapo yg poie kek gath tu ha..... sorang satu jo la. Lopeh dari tu dijual la dongan hargo yg sesuai pado meka2 yg nak tu ha.

B) Ni as a token of appreciation pado meka2 yg hendak menjayakan Mega Gath nih..... ahakz......


Memang Bagus dengan cara itu wahai en momokz..tetapi stiker nieh dibuat untuk di jual dahulu..kerana...amat limited..hehehhe..jadi..belilah stiker ini dengan harga yg berpatutan untuk menambah dana penyelengaraan Sever Radio kite...jadi...mai mai steker akan berada di pasaran...he3.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #33608 by Cik_widy
wahhh...
menarek ni.

Den nk gak sekeping!
booking booking :positive:

<p>Single but not available.</p>

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #33613 by affa
wahhhhhhhhhhhhhh mggu depan ja kita g ke PD nieh....wah tak sabar nieh... :lol: cam nak packing baju ja dah....mihahaha :lol:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #33619 by Momok_Siam
Alkisah kooooooooooo...... mano den tau cam tu caro erh.... kok sekeping brapo hargo erh appa? kurang dari semangkuk maggi ko muahahahahahahahhaazzzzz

Apo punnnnnnnn den Layannnnnnnnn Jerrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #33632 by mohdkhairul83
sy tak kenal la otai2 kat sini. seganla. takut. hehehe....ada sape2 leh tolong tumpangkan sy tak? nnt leh share duit minyak and tol.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #33640 by affa
mohdkhairul83 tulis:

sy tak kenal la otai2 kat sini. seganla. takut. hehehe....ada sape2 leh tolong tumpangkan sy tak? nnt leh share duit minyak and tol.


bro sile pm Ym Saye
vs_scooter125

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 years 9 months ago #33645 by Cik_widy
appa...jgn lupe name widy boking satu seat kek keto ekaw!
kang den packing2...xdo trnspot p PD kang!B)

<p>Single but not available.</p>

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 1.695 seconds